Dag 1 in Engeland

10 mei 2016 - Grittleton, Verenigd Koninkrijk

Vandaag hebben we de eerste dag in Engeland gehad. Bus A is vertrokken naar Bath en Bristol. In Bath hebben we de Roman Baths bezocht. Een overgebleven badhuis uit de Romeinse periode in Engeland. Daarna ging de reis naar de havenstad Bristol. Hier zijn we lekker de stad in geweest en was de Primark blij met de komst van de leerlingen (en sommige van het personeel;))

Bus B ging naar Oxford. Eerst hebben we een rondleiding gevolgd langs de verschillende universiteiten en bibliotheken. Daarna hebben we het Natural History Museum bezocht. Hierin zijn allerlei opgezette dieren en geraamten van dieren te bekijken. Ook hier zijn we nog de stad in geweest en ook hier heeft de Primark weer goede zaken gedaan.

Het was een geslaagde dag en terug in Grittleton hebben we na het eten gezwommen,   gevoetbald en andere activiteiten ondernomen.

Morgen staat hetzelfde programma te wachten alleen dan gaat bus A naar Oxford en bus B naar Bath en Bristol.